FAQ

 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Graag wil ik daar nog iets aan toevoegen, kan dat?
Helaas is het niet mogelijk om zelf nog een product toe te voegen wanneer de order al geplaatst is. Wat je wel kan doen als je nog meer producten wil toevoegen, is mij z.s.m. een e-mail sturen naar info@yourgoodiebag.nl. Mits deze natuurlijk op voorraad zijn. De factuur wordt dan aangepast en de restantbetaling zal dan per overmaking per bank moeten voldaan voor levering.

Kan ik de traktaties personaliseren?
Tuurlijk. Je kan altijd contact met mij opnemen als je meer informatie wenst. Hier kunnen we samen naar de mogelijkheden kijken. Ik zorg er graag voor dat het tot in de puntjes geregeld is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ondanks de grote zorg die ik besteed aan mijn producten kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Annuleren kan, maar dit dien je zo snel mogelijk door te gegeven via info@yourgoodiebag.nl. Bestellingen worden vaak al binnen 24 uur verwerkt.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op.
Waar mogelijk is, probeer ik de bestelling nog voor je te wijzigen.

Kan ik een bestelling plaatsen voor iemand anders? Bijvoorbeeld als de bestelling een cadeau is?
Tuurlijk kan dat. Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je bij het afleveradres een andere naam en adres opgeven.

Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?
Klik op “wachtwoord vergeten” dan ontvang jij een mail in jouw mailbox. Je kan dan een nieuw wachtwoord aanmaken. Mocht je toch nog problemen hebben bij het inloggen stuur dan een mail naar info@yourgoodiebag.nl. We geven binnen 24 uur antwoord op al jouw vragen.

Is er de mogelijkheid om op rekening te betalen?
Op dit moment is het niet mogelijk om op rekening te betalen. Na het plaatsen van een bestelling worden de artikelen gedurende deze periode voor je gereserveerd. Bij artikelen die gepersonaliseerd zijn is het daarom niet mogelijk achteraf te betalen. In mijn webshop kun je betalen met iDEAL (overboeking vooraf). Als de betaling binnen is, worden de artikelen zo snel mogelijk verzonden. Hiervan wordt een bevestiging verstuurd per e-mail.